ÜCRET VE SINIF GÖSTERGESİNDEN GÖRÜLEBİLECEK MESAJLAR NELERDİR?

GÜLE GÜLE : Geçiş işlemleri normal olarak gerçekleşmiştir.
KREDİ AZ! : Bankada bulunan OGS hesabınızdaki para miktarı yetersizdir. Banka hesabınıza para yatırmanız gerekmektedir.
KAÇIŞ : Elektronik Etiketsiz ya da elektronik etiketi okunmayan/algılanamayan araç
KARA LST : Kara Listede bulunan Elektronik Etiket.
S. FARKLI : Elektronik Etikette yazılı araç sınıfı ile Otomatik Sınıf Tayin Sistemince belirlenen sınıf farklıdır.
U DÖNÜŞÜ : Otoyolda U Dönüşü yapılmış.
GİRİŞ YOK : Elektronik Etiketinizde Otoyol Giriş İstasyonu bilgisi bulunmamaktadır.
SÜRE DOLU : Otoyolda izin verilen süreden fazla kalınmış.
TANIMSIZ : OGS’ne ait olmayan ya da arızalanmış elektronik etiket.
OG ŞERİTLERİNDEN ÇIKIŞLARINIZ SIRASINDA ÜCRET VE SINIF GÖSTERGESİNDEKİ MESAJLARI OKUMAYI İHMAL ETMEYİNİZ.

SİSTEM İLE İLGİLİ İSTEK VE SORUNLAR NERELERE BİLDİRİLEBİLİR?
1-) Fatih Sultan Mehmet Köprüsü Bakım Binası OGS Danışma Merkezinden 07:30-12:30 13:30-23:00 saatleri arasında telefonla ya da bizzat başvurarak bilgi alabilirsiniz.
OGS Danışma personelleri dışında alınacak bilgiler eksik ya da yanlış olabilir.Bu nedenle yetkisiz kişilerin verdiği bilgilere göre hareket edilmemelidir.
2-) Elektronik Etiketler ve Banka Hesabınız ile ilgili sorunlarınızı ise aşağıda telefon numarası verilen OGS Banka Merkezine veya ilgili Banka Şubelerinden birisine iletebilirsiniz.
OGS ELEKTRONİK ETİKETLERİ(CİHAZ) NERELERDE TEST EDİLEBİLİR?
Etiketinizin arızalı olduğunu düşündüğünüz durumlarda cihazınızı Fatih Sultan Mehmet Köprüsü Bakım İşletme Başmühendisliği Bakım Binası;Boğaziçi Köprüsü Bakım İşletme Başmühendisliği ;Mahmutbey İstasyonu;Çamlıca İstasyonu,İzmir Tahtalıçay ve İzmir Şehitlik istasyonunda hizmet veren Karayolları idari binalarından birinde test ettirmeniz gerekmektedir.Cihazınız test sonucu arızalı ise banka şubenize başvurarak cihazınızı değiştirmelisiniz.

Hiç yorum yok: